Lapse arengu eeldatavad tulemused seitsmeaastaselt

Vaimne areng:
  •  kuulab ja paneb tähele, suudab jälgida ja meeles pidada täiskasvanu seletust/demonstratsiooni;
  • vaatleb ja võrdleb sihipäraselt, eristab olulist ebaolulisest;
  • hääldab kõiki häälikuid õigesti, kõne on selge ja arusaadav;
  • jutustab eri olukordadest piisavalt täpselt;
  • oskab kirjeldada tuttavate esemete ja nähtuste omadusi;
  • oskab edasi anda oma mõtteid, selgitada olukordi; arutleb, näeb põhjuse-tagajärje seoseid;
  • loeb peast luuletusi või laule;
  • oskab kuulata vanemate , kasvataja, õpetaja, teise lapse jt kõnet seda katkestamata;
  • oskab sobivate sõnadega selgelt väljendada oma mõtteid, valdab aktiivselt mitmekesist sõnavara; küsib tundmatu sõna tähendust;
  • eristab sõnas häälikuid, määrab nende järjekorra sõnas; eristab lühikesi ja pikki häälikuid;
  • tunneb tähti;
  • loeb mõned sõnad kokku;
  • tunneb ja nimetab lihtsamaid geomeetrilisi kujundeid;
  • teab arvude 1-12 järjestust;
  • teeb pilguga haaramise või loendamise teel kindlaks esemete arvu, vastab küsimusele “Mitu on?”;
  • liidab ja lahutab viie piires; tunneb märke +, -, =
  • teab enamkasutatavate mõõtühikute nimetusi ja teab, kus neid igapäevaelus kasutatakse;
  • järjestab ja rühmitab esemeid ja nähtusi suuruse-, asendi- ja ajatunnuste järgi;
  • oskab määrata oma asukohta ümbritsevate esemete suhtes;
  • oskab kella järgi määrata aega täistundides;
  • tajub tervikut, asjade omavahelist seost.

Kehaline areng:
  • on kehaliselt aktiivne;
  • valitseb oma liigutusi ja liikumist erinevates olukordades;
  • kontrollib oma keha asendit (rühti);
  • hoiab rütmi laulmisel ja liikumisel, kooskõlastab oma liikumisi-liigutusi kaaslaste omadega;
  • oskab käsitseda mängu- ja spordivahendeid: visata-püüda-lüüa palli, veeretada rõngast, tiirutada hüpitsat, hüpitsaga  hüpata;
  • sõidab jalgrattaga, suusatab jms;
  • kasutab lihtsaid tantsusamme, tantsides üksi, paarilisega ja rühmas;
  • käsitseb õigesti kirjutus- ja töövahendeid: pliiatsit, pintslit, kääre, söögiriistu;
  • liigub ja liikleb ohutusnõudeid arvestades.
 
Sotsiaalne areng:
  • käitub üldtunnustatud käitumisnormide kohaselt, on võimeline oma käitumist analüüsima;
  • on suuteline suhteliselt kestvaks tahtepingutuseks (katkestamata tegevus ca kümme minutit);
  • kontrollib oma emotsioone;
  • tajub ja mõistab teiste arvamusi;
  • säilitab positiivsed suhted eakaaslastega, soovib ja julgeb suhelda täiskasvanutega;
  • võrdleb end eakaaslastega, oma toiminguid ja nende tulemusi eakaaslaste omadega;
  • seab endale eesmärke, tegutseb sihipäraselt, püüab viia oma tegevused lõpuni;
  • suudab lühiajaliselt keskenduda erinevatele tegevustele;
  • oskab kasutada telefoni;
  • kasutab ostmisel ja ostu eest tasumisel enamkasutatavaid kaalu- ja rahaühikuid;
  • küsib vajadusel abi täiskasvanult või kaaslaselt;
  • on eakohastes tegevustes algatusvõimeline ja iseseisev;
  • arvestab eakaaslaste ja täiskasvanute tunnetega.
KONTAKTID
Jõhvi Põhikool
 Hariduse 5 
         Jõhvi, Ida-Virumaa
         41534 Eesti

    5668 8840
         Kõik telefonid
 
        

Arvetekeskus
         fff0084@arved.ee
 
      Koolimaja avatud
       7.15 avatakse koolimaja
       20.00 suletakse koolimaja

       8.00 avatakse spordikooli 
       ja gümnaasiumi poolsed
       vaheuksed
       17.00 suletakse spordikooli
       ja gümnaasiumi poolsed
       vaheuksed         ​

 
               
​​
TUNDIDE AJAD
1. 8.30 - 9.15
2. 9.25 - 10.10
söövad 1.-3. klassid
3. 10.30 - 11.15
söövad 4. - 6. klassid
4. 11.35 - 12.20
söövad 7. - 9. klassid
5. 12.40 - 13.25
6. 13.35 - 14.20
PPR söök
7. 14.30 - 15.15
8. 15.25 - 16.10
PROJEKTID JA KOOSTÖÖPARTNERID



 

 


 
OTSETEE
AVALEHT KOOLIPERE ÕPPIMINE KOOLIELU DOKUMENDID AJALUGU TUNNUSTAME VASTUVÕTT